lördag 2 mars 2013

Aaaatjhoooo

Det "gnisslar"i hela huvudet.
Är totalt igentäppt och har lock för öronen.
Det kliar i halsen och jag nyser eller hostar hela tiden.
Härligt!
Fast det brukar kännas värst på morgonen så det är nog inte så farligt som det känns.

Nässpray, hostmedicinen, huvudvärkstabletter och kaffe så ska nog allt bli bättre.
Vi har frukostmys i tv-rummet idag.
Familjemys som Emma säger.



Och imorse blev vi väckta av att hon kröp upp hos oss och sa:
-Kan vi inte kramas alla tre så får vi en familjekram.


Fina lilla Emma ❤

Emma har blivit lika "fotoskadad" som mig. Varje gång jag har tagit kort säger hon:
-Blev det bra? Får jag se bilden!

Hihi

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, ut på en pw. Sen ska hela familjen gå och handla.

Tror vi måste börja ta tag i att packa snart oxå??!!!

Jag ska in till stan och träffa bästa Ingela la la la la la la
Sen ska vi lämna Emma hos mormor och morfar. Hon får lite kvalitetstid där medan vi packar och styr här hemma.

Helt sjukt att vi snart åker. Härligt med semester , bort från vardagen och bara kunna umgås och ha kul.

Finaste ungdomarna är nog oxå nöjda med att vi åker. Då får dom huset för sig själva. Sambo på prövotid kan man säga :)
Tänk vad mysigt dom ska ha. Städa, tvätta, handla, laga mat, diska mm
Hoppas det snöar så dom måste skotta oxå. Moohaaaa!

Nähe...kaffe och sen en pw.






- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar