torsdag 28 mars 2013

Glad Påsk

Idag har jag haft en väldigt bra dag.
Lunch hemma hos fina Helena.
Fantastisk gott ( dessutom nyttigt ) och väldigt trevligt.
Härliga samtal om allt mellan himmel och jord. Nära till tårar och ändå en hel del skratt. Underbart!
Har varit på ett strålande humör hela dagen efter den lunchen.

Emma har fått "påska" lite. Hemma hos mormor och på Maxi.
Hon har även hunnit med ett par utbrott. Trots, tjurig, arg, envis... Pjuuuh!

Jag har varit "snurrfri" hela dagen. Skön känsla.Är det på väg att vända?
Hoppas...

Jag tog en powerwalk förut och nu har jag avnjutit en god middag med min familj.
Fortsättningen på denna kvällen blir soffhäng.

Jag känner mig lycklig. Underbar känsla!







































- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar