onsdag 27 mars 2013

Paket

Visst är det väl kul när det kommer paket i brevlådan.
Jag fick paket idag. Jag kastade mig över det, som ett barn på julafton.
Min fina vän Lotta i Sthlm har hittat min favoritparfym ( Escada Taj Sunset )som jag letat länge efter. Den har verkligen varit slut överallt.
Men Lotta, hon hittade den minsann, till min stora glädje.
Fick även lite annat smått och gott i paketet. Lycka❤
( Tack fina Lotta för påskpresenten )
Emma fick oxå ett paket från Lottas söner Kalle och Mille.
Vilken bra start på påsken.













Inte lika kul dock att prata med läkaren idag. Jag har fått tid på öron den 29/4. Men hallå...en evighet till dess ju. Ska jag gå runt så här i en månad till. Pööööh!

Ska försöka att inte tänka på det nu i påskhelgen utan bara gilla läget och försöka vara "vän" med yrseln.
Har mycket att se fram emot den här påsken.
Tjejlunch hos bästa Helena imorgon. Mycket bra initiativ.
Hon har PT nu och är väldigt hälsosam så jag räknar med nyttig mat. Bästa!
Hon är snäll den där Helena. Och rolig. Hon har precis min humor. Asgarvar ibland när jag läser hennes sms.
Hennes man är faktiskt ganska rolig han oxå.


På lördag ska vi umgås med fina familjen Hultén. Det var evigheter sedan vi träffade dom.
Så detta blir en efterlängtad träff. Och jag misstänker att det blir mycket skratt, gott att äta,dricka och så lite matkoma på det.

Hoppas även på att hinna träffa härliga vänner från Sthlm som är på besök i Kalmar.

Det kommer även bli ett besök på Öland hos bästa svärmor.

Som sagt... En bra påsk lär det bli.
Mycket ägg och lite godis!






- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar