måndag 25 mars 2013

Kvarg

Det låter inte gott. Kvarg...det låter som typ rester efter en slakt eller nåt.
Nää fy...

Men det ÄR gott. Speciellt med hallon och solrosfrön på.



Jag toppade med lite valnötter oxå.
Mumma!

Micke är inte lika nöjd över allt nyttigt här hemma.
Kvarg, keso, bär, frön... Hihi

Jag måste börja bli lite mer "nyttig" nu. Våga vägra chips!
Jag har köpt nya skor och hoppas att yrselattackerna ska försvinna så jag kan ut och springa.

Jag har blivit lite rädd för att gå ut själv. Vet ju aldrig när det flyger på.
Ikväll ska jag ta en pw med sonen och min syrra Amanda. Då kan ju iallafall dom ta hand om mig om jag faller ihop.
Det där med yrselattacker är faktiskt lite ångestframkallande.
Likaså bruset i örat. Maj gadd vad påfrestande det är.

Hoppas remissen till Öron snart dyker upp. Känns som att jag behöver hjälp med detta snarast!
Innan jag blir knäppare än vanligt!

Idag ska jag trotsa kylan och ta en kaffe ute i solen.
Himlen är klarblå, solen skiner och fåglarna kvittrar. Är våren på väg?
Hoppas!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar