torsdag 21 mars 2013

Uppe innan tuppen

Ja det kan man minst sagt säga. Tog åksjuketabletter igår ( för att slippa yrseln och illamående )så jag var väldigt trött hela kvällen. Somnade på soffan innan 21.

Sov några timmar men vaknade av smärtan i höften och även i nedre revbenen.
Har knappt kunnat röra mig. Vid 4 imorse kom Emma in till oss. Vi somnade om en timme men vid 5 vaknade vi och kunde inte somna mer.
Så nu har vi smugit upp, alla andra sover, och vi ska mysa i soffan och äta frukost.


Vi har väl inte ställt in oss för Sverige tid än, därför vaknat vi innan tuppen.Kroppen vill tillbaka till Thailand och stranden. Där är klockan 11.30 nu.

Emma ska till förskolan idag. Dom ska på en utflykt till Länsmuseet, på piratutställning. Spännande.

Idag får Emma säkert känna av den riktiga känslan av att inte ha sin vän kvar där. Idag blir det mer uppenbart.
Det finns ett rum med ett kort på flickan,där man kan vara inne och "prata" med henne. Sörja på sitt eget lilla vis.

Vi ska på Utvecklingssamtal idag, om jag nu kan gå. Måste förmodligen ringa läkaren.

"Hej, jag har varit yr, ramlat och slagit i en dörrkarm samt ramlat med en duns i golvet och slagit mig illa i höft, reven,arm, knä och fot."

Får väl stämpeln misshandlad.
Fast jag måste väl antagligen gå dit.
Avskyr verkligen att gå till läkaren...







- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar