torsdag 14 mars 2013

Hett hett hett

Idag är det varmt. Svalkar inte ens i vattnet. 37 luften och runt 28-29 i vattnet.

Men vi njuter!

Idag tog jag en lång promenad på stranden. Andades och sög i mig energi. Snart ska vi lämna detta underbara vi har runt oss.
Känns surt! Har ingen hemlängtan alls än. Två veckor är för lite i Thailand! I need more!

Emma har hittat en norsk kompis idag så när hon inte badar eller sitter och ritar i skuggan så leker hon med henne.

Micke och jag läser ( inte Micke men jag ) äter färsk frukt, tar en öl, kastar frisbee ,vilket jag är värdelös på, men man kan ju inte vara bra på allt.

Idag när jag gick strandpromenaden så såg jag när en skolklass med thaibarn kom och sprang ut i vattnet med kläderna på. Så lyckliga. Underbart att se!
Jag blev sentimental och alldeles tårögd när jag såg dessa glada och lyckliga barn.



































































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar