söndag 3 mars 2013

Snart...

Inte lång tid kvar nu innan vi åker.
Mysigt att börja vår semester med en natt i Skåne hos vår vän Patrik.
Han bor i centrala Malmö så vi ska gå ner på någon tapasrestaurang och äta gott i morgon kväll.
Bra start på resan :)

Vi är packade och klara. Huset är städat så att ungdomarna får det rent och fräscht när dom blir sambos :)

Idag har jag och sonen varit ute på en lång pw igen. Mysigt att gå med honom. Han går visserligen lite väl snabbt men det är trevligt med en liten pratstund.

Vi hämtade Emma hos mormor och morfar och åt god mat där som vi hade beställt. Potatis, fläsk och löksås.

Hem och fixade lite sen tog jag en pw till.
Har inte vågat träna dessa dagar som jag hade tänkt,eftersom jag är förkyld,så då känns det skönt att kunna gå en runda iallafall.

Ska försöka hinna med en pw imorgon innan vi åker oxå.

Nu kaffe, soffan och ryggläge innan jag förflyttar mig in till sängen.
Är riktigt trött men jag misstänker att jag inte kommer kunna somna.
Får alltid lite resfeber innan jag ska åka nånstans och går igenom packningen miljoner ggr i tankarna. Rädd att glömma nåt.

Emma har nog oxå resfeber för nyss kom hon upp och sa att hon inte kunde sova.
Lilla hjärtat. ❤Hon tycker det här är sååå spännande.
Är så glad att vi kan göra den här resan med henne.
Hon kommer få en så rolig och oförglömlig upplevelse.





Underbart med soooooool!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar