söndag 24 mars 2013

Ny frisyr

Ska jag klippa mig, spara ut lite längre, klippa etapper...Kan inte bestämma mig.
Vill göra nåt med risbusken iallafall.







Det har hänt nåt katastrofalt med Emma. Hon vaknar innan 7 varje morgon sen vi kom hem från Thailand.
Visserligen vaknar jag utvilad då eftersom jag senaste tiden somnat innan 21 varje kväll. Men det tar ändå emot att gå upp klockan 7.
Här sitter jag nu, kl 9.30 och börjar redan bli hungrig på lunch.

Igår somnade jag på soffan igen. Är det jetlag som sitter i? Åldern? Jag tror det är medicinen som spökar. Jag är sjukt trött. Slö och allt går i slowmotion.
Har inte ens packat upp resväskan sen vi kom hem...Ingen bråska med nåt där i iof sig. Är sommarkläder och det känns som att det dröjer läääänge innan det går att använda igen.
Nu skiner solen men nyss snöade det intensivt.
Snälla...bort med vintern nu. Snälla! Just nu avskyr jag snö. Och kyla. Går runt och småfryser hela tiden. Inte ok!
Jag vill ha mina converse nu. Få lite vårfeeling. Sitta på en utservering. Vara ute i trädgården.

Vad händer idag då? Inte mycket skulle jag tro....

Ja, just det. Ikväll ska strumpa hängas upp för inatt kommer tranan... ( Patric, du kommer väl hem och hänger upp en strumpa? )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar