måndag 25 mars 2013

Assistent sökes

Har verkligen ingen bra dag.
Less på vintern, less på yrseln, less på tröttheten, less på att inte ha lust med nånting samtidigt som jag är sjukt rastlös.
Inte helt lätt ekvation att lösa.

Imorgon ska jag in till stan en runda. Men jag vågar inte köra bil och jag orkar inte vara där inne så länge. Så mannen kör mig och hämtar mig när han har gjort klart sina ärenden.
Är det så här det ska vara nu. Att jag inte ska våga köra bil, våga ge mig ut på saker själv. Ska yrseln ta över mitt liv?

Nu är jag inte yr hela tiden men jag är rädd och orolig över var, när och hur attackerna ska komma.
Har lärt Emma nu vart hon ska ringa om det händer mig nåt. Ifall jag skulle tuppa av eller ramla igen.
Jag kanske borde ansöka om assistent. Nån frivillig? ;)

Det har varit en väldigt soft dag.
En kaffe i solen och en powerwalk med Patric och lillsyrran. Skönt med frisk luft.









Nu väntar jag på ett avsnitt av Dicte, följt av Hissen och sen bums i säng!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar