lördag 30 mars 2013

Påskafton

Pigg och glad även idag. Fan vad skönt.
No more yrsel tack!

Frukostmys, lite städ, plock och fix.
Nu ska jag ut på en liten pw innan vi drar in till stan på en fika.
Blev less när jag ställde mig på vågen idag.




2 kg för mycket. Men det ska snart motioneras bort.
Börjar på riktigt på måndag med nyttigt liv igen.
Var riktigt kul att besöka gymmet igår så nu ska jag köra igen. Funderar på ett besök där imorgon.
Misstänker att det kommer att behövas eftersom det lär bli alldeles för mycket gott att äta och dricka ikväll.

Jag har fixat lite present inför kvällens bjudning.
Eftersom nyfikna Nina kanske läser min blogg så visar jag bara barnens ägg ;)


Våra fina ungdomar är snälla och är chaufförer ikväll. Vad skulle vi gjort utan Patric och Tilda?

Ha en riktigt härlig lördag!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar