onsdag 20 mars 2013

Jetlag

Min IPhone har spårat ur totalt.
Svindåligt batteri helt plötsligt. Från 100 ingenting på bara ett par timmar.
Vad händer?

Så här var den inte i Thailand. Nää, den tål inte kylan helt enkelt eller så har den oxå jetlag.

Här hemma såsar vi runt i snigelfart. Plockar upp lite då och då. Det är det trista/jobbiga med att resa. Allt som ska plockas upp , tvättas mm när man väl kommer hem.

Har haft frukostmys med sonen. Så skönt att se honom igen.
Dom fina ungdomarna hade städat hela huset när vi kom hem. Och rensat i kylen. Jag fick skäll över mögliga saker dom hade fått slänga.
Hm...jag är tydligen kylskåpsansvarig här hemma?! Bara jag som bor här eller? ;)

Är så glad att dessa två underbara ungdomar berikar mitt liv!

Ikväll blir det tacomys. Vi kör lite vardagslyx. Allt för att göra vardagen lite roligare. Precis som jag skrev i min senaste krönika.

Mamsen kommer på en fika om en stund. Emma har längtat så efter sin mormor.
Jag tror dock jag får ligga ner och dricka mitt kaffe.
Yrseln vill inte försvinna.Som grädde på moset har det börjat "låta" i örat oxå. Typ som ett brusande ljud.
Läskigt!

Kan det bli så här när man har flugit?

Det får bli en dag hemma helt enkelt!
Vi har haft semester i över två veckor men jag måste börja med att vila direkt vi kommer hem.
Bra start!

Micke ska däremot dra och jobba om ett par timmar. Kul för honom!
Han var inte nöjd med att behöva dra nitlotten och gå ut i snö och minusgrader för att hämta tidningen i morse. Hihi




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar