fredag 1 mars 2013

Filmtajm

Idag har det varit en mysig och bra dag.
En snabbrunda på stan med mamma.
Fick dock åka hem tidigare än jag hade tänkt på grunda av huvudvärk.
Tog det lugnt en stund när vi kom hem, tog en migräntablett och så blev det bättre.
Gjorde chokladmuffins och bjöd syrran och Meja på fika.

Nu i em/kväll har jag umgåtts med ungdomarna.
Jag och sonen tog en 50 min pw.
Tilda var hemma hos Emma.




Nu sover Emma och Patric är och hyr en film, Bitchkram heter den.
Så nu blir det filmmys en stund innan det är dax att krypa ner.

Emma börjar bli piggare men min förkylning har blivit värre.
Men det går förhoppningsvis över. Annars finns det dundermedicin i Thailand :)

Imorgon är det packa som gäller.
Jag ska dock ta en paus och åka in till stan för att möta upp min vän Ingela på en fika. Fikapauser behövs alltid! :)

Idag fick jag ett samtal av någon jag har saknat väldigt mycket ❤

Nu börjar filmen...








- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar