lördag 2 mars 2013

Packad


Ja inte packad som i kraftigt berusad utan mer färdigpackad inför resan.
Har bara lite kvar nu. Men det tar vi imorgon.

Idag startade jag dagen med familjemys ,frukost framför TVn, följt av en pw samt en liten promenix med familjen.

Hem och städade och sen vidare in till stan för att köra en lång fika ( 2 x latté på Espresso house )
med min vän Ingela.

Hem och hämtade Emma och lämnade sen henne hos mormor och morfar där hon sover inatt.
Hem och började packa, gjorde räkmackor, mellomys med mannen och nu har jag precis fixat små överraskningar att ta fram under resans gång när Emma är rastlös.

Jag börjar få resfeber. Springer på toa hela tiden. Min mage är ur balans.
Känner mig lycklig,pirrig, nervös och stressad. Allt på en och samma gång.

Längtar efter sol och värme.

Fast idag har det varit en riktigt härlig dag med vår i luften.
Idag åkte skinnjackan fram.
Våga vägra vinter.




Nähe...man behöver inte vara uppe länge bara för att det är lördag. Man gör som man vill när man är vuxen.
Min kropp skriker efter sängen och jag lyssnar och gör som den säger.

Natti natt

Psst. Räkmackan idag var magisk!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar