onsdag 5 december 2012

@work

Sitter på jobbet och tar en kvälls, eller rättare sagt, nattfika.

Vi hade en mysig eftermiddag/kväll innan jag drog till jobbet.
Granen kläddes och pepparkakor bakades.




















Sonen var hemma ikväll så vi åt middag tillsammans.
Gjorde karibisk kycklinggryta. Det går att hitta receptet på Remsans Bistro.
Sååå gott och det är så himla mysigt när sonen är hemma. Älskar att äta middagar tillsammans och bara sitta och prata om allt möjligt!

Min stora fina lilla son.
Han är så snäll och ställer upp och passar sin lillasyster imorgon när Mickes och mina jobbtider krockar.
Han ska även passa sin lillasyster på torsdag när jag ska på en tjejträff.
Tack för att du ställer upp ❤


Jag hade tänkt gå till jobbet idag men nä jag tog bilen.
Men imorgon ska jag faktiskt gå!
Behöver röra på mig.

Min vän Lotta i Stockholm har gått ner 11 kg på 7 v.
Visserligen körde hon en soppdiet första tre veckorna. Men, kan hon så kan jag.
Jag vill väga 60 men kommer att vara nöjd om jag kan gå ner till 62. Alltså 3 kg. Tre ynka kilo.

Hur svårt kan det vara?
Det är ingen ide att försöka gå ner innan jul säger många fast för min del borde det inte vara några problem eg. Jag är ingen julmatsälskare direkt.
Det är bara skinkan jag vill åt! :)
Och jag gillar inte julgodis heller. Eller visst gillar jag att ta nån bit om nån bjuder men jag gör inget själv.

Men jag måste väl försöka baka eller göra nåt julgodis så man är lite som alla andra iallafall. :)

Imorgon är det invigning av nybyggda Magneten i Lindsdal.
Bästa Ica butiken!
Dit ska jag och köpa färska frallor imorgon och sen avnjuta en god frukost innan jag kryper ner för att sova några timmar.


Sov gott


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar