onsdag 5 december 2012

Vilken tur...

...att vi åkte till Stockholm förra torsdagen så att det inte var imorgon vi skulle åka.
Verkar vara snökaos där just nu!

Idag har jag inte sett mycket av dagens ljus.
Har sovit ganska bra idag, hämtade Emma vid 16, då var det redan mörkt.
Vi stannade till vid pulkabacken på vägen hem och hon älskar verkligen att åka pulka/snowracer.
Hon skrattade högt när hon for ner från backen.
Härligt! :)

Hon var så nöjd över sin nya rosa hjälm som hon har fått.
Bra med hjälm i backen.

Den kommer oxå passa fint med dom rosa/vita skridskorna som hon ska få i födelsedagspresent.
Vår lilla isprinsessa ❤

Efter pulkaåkningen så gick vi hem och jag fixade till det sista på krönikan och skickade in den.
Glöm inte köpa tidningen på fredag!!!

Jag lagade mat och tog en kaffe sen var det dags att dra till jobbet igen.

Jag gick hit idag. Det tog lite mer än en timma. Trodde det skulle vara jobbigt att gå pga av halkan men det gick bättre än jag trodde.
Jag hann med att prata med både Ingela och syrran i USA så det kändes som att det gick väldigt snabbt att gå till jobbet. Skönt med lite "sällskap" när man går :)

Nu sitter jag som sagt på jobbet och tar en liten kaffepaus.
Bara 11 timmar kvar sen är jag ledig i 6 dagar.
Det kan man ju inte klaga på :)

Patric passar Emma idag. Hon älskar verkligen sin storebror.
Är så glad att han tar så bra hand om sin syster.❤


Nähe...dax att dricka kaffet innan det kallnar.


-
Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar