lördag 15 december 2012

Perfekt lördag

Kan ni få en sån där känsla ibland där man känner sig oerhört glad och tacksam över sin familj?
Självklart är jag alltid glad över min familj men ibland känner jag bara extra mycket.
Idag är en sån dag.

Långfrukost och filmmys på morgonen.
Till Maxi, hälsade på tomten och två prinsessor till Emmas stora glädje.
Tomten vågade hon inte sig fram till men nu är önskelistan lämnad iallafall.
Ångrar nu att jag inte strök det sista på hennes lista.




Möss! Man kan väl inte önska sig möss. Vad är det för fel på barnet? Jag måste prata vett med henne.
Möss? Hm.... :)

Vi åt på McDonalds, vi satt kvar länge ,pratade och hade det trevligt. Emma fick ansiktsmålning och pysslade lite där.



Vi besökte Systemet och all dricka till jul och nyår e klar. Storhandling och så hem för att bara softa och mysa.
Nu har vi fikat och sett julkalendern.
Snart vuxentid med räkmacka och se på Så mycket bättre.

Jag sitter nu och skriver upp receptet till vår förrätt på Nyårsafton. Kan inte skriva det här för det är hemligt fram till det ska serveras men jag hittade det på Remsans Bistro.
Kommer bli så gott! Ja, om vi lyckas vill säga... ;)

Besök Remsans Bistro ( kan inte länka från mobilen ) finns länk i spalten till höger här på min blogg.
Där finns så mycket goda recept! :)


Ha en mysig kväll alla läsare ❤
( märker ni vilket bra humör jag är på idag? Hihi )







- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar