onsdag 12 december 2012

Jag har en idé

Jag sitter på jobbet och tar en kvällsfika. Klurar lite på min framtid. Jag vill så mycket men jag måste få en spark i baken och ta tag i mina idéer.

Idag har jag träffat min fina son på stan och tagit en fika på Espressohouse. Sjukt mysigt place. Och otroooooligt god latté.
(Helena, vi måste fika där när vi har nästa shoppingtjejträff på stan )

Mysigt att fika med sonen. Vi har alltid så mycket att "babbla" om. Känns ibland som om han mer är en nära vän än min son.

På tal om nära vän...jag glider allt mer ifrån en av mina vänner.
Vi är absolut inte ovänner...vi hörs och ses bara mindre och mindre och när vi väl ses känns det som om vi inte har så mycket att prata om längre. Hur kan det bli så?


Imorgon ska jag ut med mina arbetskamrater på julfest. Trevligt! :)
Fick ett fint sms av en arbetskamrat igår. Alltid kul att få känna sig uppskattad.

Imorgon är det även lucia.
Så då ska jag se min lilla tjej lussa på dagis. Mysigt! :)






- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar