måndag 3 december 2012

Pinsam

Idag har jag varit på medarbetarsamtal. Det gick väldigt bra. Jag fick mycket beröm. Jag tackade och tog emot. :)

Sen åkte jag in till stan och mötte upp sonen för en fika/lunch.
Han tyckte jag var pinsam för att jag hade en, enligt honom, ful mössa på mig.




Jag fattar ingenting. Är den verkligen så ful? Eller är det att JAG är ful i den?
Asså helt ärligt, jag måste väl iallfall vara snyggare än min man?




Jag gick på stan och fixade lite till Emmas kalas på lördag. Jag var även en runda på ÖB och Blomsterlandet.

Hem och grejade lite och nu har vi jul i vårt hus. Bara granen som ska upp!
Tilda och Patric kom hem en runda.
Jag har även hunnit med att handla och ta en kopp kaffe hos syrran.

Jag är helt slut och har en förbannad huvudvärk!
Men jag tror det beror på att jag fick i mig middagen alldeles för sent. Åt alldeles nyss!

Nu lite kaffe och så börjar snart Homeland!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar