söndag 30 december 2012

Ensam

Det är alldeles tyst i huset. Alla sover utom jag.Klockan tickar i köket. Har knappt aldrig tänkt på att den låter innan.

Det är tyst utanför huset. Grannarna verkar oxå sova.
Klockan är snart 9 ändå känns det som att jag är ensam om att vara vaken just nu.

Jag ställde klockan. Lite frukost och sen iväg och träna.




Motiverad? Inte ett j*vla dugg.

Men jag känner mig missnöjd med mig själv och ja, en del andra saker i mitt liv oxå och det är bara jag som kan ändra på det.

Det värsta är att jag varje, ja nästan varje morgon vaknar och känner mig sjuk. Vad är det för fel på mig?
För lite sömn? För lite motion?
Fattar ingenting.

Inatt har jag sovit 9 timmar i sträck. Kan inte minnas att jag har vaknat en enda gång ändå vaknar jag och är sjukt trött. Ont i kroppen. Varje morgon har jag ont i kroppen. Tror alltid att jag är på väg att bli sjuk.

Har oftast huvudvärk när jag vaknar. Och senaste dagarna har jag haft metallsmak i munnen igen men denna gången har jag inte ätit pinjenötter så det kan INTE vara det.

Jag känner mig svullen om mina fötter. Typ som att det skulle vara vätska i dom.
Och är stel i händerna. Fast det kan ju bero på knölarna.

Men va fan, att vakna så där trött med huvudvärk och ont i kroppen ger en inte direkt motivation till att gå upp. Inte motivation till att göra nånting om jag ska vara ärlig!

Äh, nån förändring måste ske. Jag är inte ens 40 men kroppsligt känner jag mig som det dubbla.

Börjar som sagt denna dagen med att tvinga mig bort till gymmet. Det kan ju knappast bli sämre iallafall .... ;)

Ha en härlig söndag!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar