torsdag 20 december 2012

Fyra dagar kvar

Julstressar ni?
Försök att inte göra det. Min stress resulterade som sagt i ett kraftigt migränanfall igår och som faktiskt fortfarande känns av :/
Inte svullen runt ögat längre , bara röd i ögat och öm vid tinningen.
Är fortfarande väldigt trött och matt men imorgon tror jag att jag kommer vara som vanligt igen!

Imorgon är det för den delen ny krönika på G. Glöm inte köpa Östran :)

Ni får gärna skriva en kommentar här eller om ni har mig på FB så jag får veta vad ni tycker om det jag skriver.
Kanske har ni något ämne ni vill att jag ska ta upp/skriva om?

Idag har varit en soft dag. Har sovit och vilat en hel del.
Det behövdes!

Vi fick en jättefin ljusstake idag av Emma som hon hade gjort på förskolan.
Jag älskar den!





Nu har Emma jullov till den 8 januari. Skönt för henne att få lite "semester". Emma trivs på förskolan och mår bra av att vara där men hon behöver oxå lite vila från allt stim,stoj och hög ljudnivå.

Hon var så gullig nu ikväll, hon hade "fixat" sig lite ( som hon själv sa ) och kom och delade ut blommor till oss.
Hon har även uppträtt med dans och sång. En liten "teaterapa" den där Emmis ;)




Måste bara berätta om en mysig "grej" som Emma och Micke gör innan läggdax.
En stund innan Emma ska lägga sig hänger dom pyjamas eller nattlinne på elementet så att det ska bli varmt och skönt att ta på vid läggning.
Så gulligt ❤ och förmodligen väldigt skönt för Emma.
Bra idé av min man måste jag säga.

Nu ska jag gå och lägga mig. Känner mig sådär härligt trött så då ska jag passa på att krypa ner.

Ser fram emot morgondagen och trevligheterna som väntar.

Natti natt!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar