tisdag 25 december 2012

Juldagen

Även denna dagen och kvällen har varit väldigt bra.
Dock alldeles för lite sömn efter en natts jobb...som vanligt.
Gosade ner mig i soffan brevid Emma när jag kom hem i morse och slumrade till ett par timmar.

Vi slappade och gjorde i princip ingenting innan det var dax att bege sig till syrran med familj för lite julfirande.

En trevlig eftermiddag och kväll med mycket gott att äta, många härliga skratt,besök av tomten, ( nästa år kommer jag vägra att bära mask...no more tomte för min del ) det kördes lite gangnam style och så spelade vi spel.

( Älskade Lina. Du fattades och vi saknade dig väldigt mycket ❤ )

Nu har ligger jag i sängen och hoppas på en hel natts oavbruten sömn. I need it!

Ser fram emot lite shopping med Josse och Nina imorgon.

Natti natt



















- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar