måndag 24 december 2012

Julafton

Det har varit en väldigt bra dag.
Det var så härlig att se Emmas glädje när tomten kom. Fast nästa år vill jag dela den glädjen med henne, inte bakom masken. Men jag tror inte att hon kände igen mig iallafall :)

Alla fick väldigt bra och fina grejer av den snälla tomten.
Jag är supernöjd med mina. Presentkort, pengar, lotter, ett armband, ett halsband, en Sodastream, en stor fin lykta, nya kaffemuggar mm
Jag visste inte att jag hade varit sååå snäll. Det måste vara all pepparkakor jag trycker i mig ;)

Nu sitter jag på jobbet och tar lite kvällsfika. Det blir lättförtjänta pengar inatt. Storhelg och allt. Härligt!

Imorgon efter att jag har tagit igen lite sömn ska vi hem till syrran och ha lite juldagsmys med familjen ❤

Här kommer några bilder från dagen. Har bättre bilder i kameran men dom lägger jag upp imorgon.
























































Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag :)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar