måndag 24 december 2012

Uppesittarkväll

Jahopp och så var den här dagen över. En lugn och skön dag.
Vi var hos mams och paps och fikade. Vi levererade även lite julklappar.




Det har varit en väldigt mysig kväll med min man, mina barn och finaste Tilda.

Umgåtts, fikat, käkat middag, spelat Bingolotto och slagit in julklappar.

En hel del (ganska många)ligger under granen och en del ( oxå ganska många )är gömda i en säck för dom kommer Tomten med imorgon :)
















Jag fick fina blommor av min man idag ❤...



...och så vann vi två nya lotter på Bingolotto. Woohoo! My lucky day :)

Nu sängen. Blir ingen direkt sovmorgon imorgon. Jag jobbar ju imorgon natt och jag misstänker att jag inte kommer hinna vila under dagen imorgon heller.

Imorgon bitti ska vi upp och fixa gröt till tomten. Äta julfrukost.
Se julkalendern, fast reprisen vid 10, baka till efterrätten och sen börja förbereda lunchen.
Svärmor kommer till lunchen och så dyker väl förhoppningsvis tomten upp innan Kalle Anka :)

Jag ska även vara tomte hos våra vänner i Borshorva.
Jag gillar att vara tomte. Underbart att se barnens glädje.

Sov gott mina vänner. Imorgon är det julafton. Spännande :)








- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar