söndag 30 december 2012

Piggare?

Nää inte direkt men jag känner mig iallafall lite nöjd över att jag tog mig till gymmet. 35 min på bandet, blandat med spring och gång.
Och så några ben, mag och armövningar.

Efter gymmet körde jag in till stan och la mig i ett solarie.
Lite färg i facet kanske kan pigga upp lite.

Nu ska jag snart börja med lunchen. Fick ett recept av syrran med kyckling, bacon och lite andra grejer som ska in i ugnen. Det ska bli spännande att testa :)

Just nu är jag vråååål hungrig.
Är sugen på att öppna kylen eller skafferiet och moffa i mig av massa onyttigt men näpp, nu är det skärpning som gäller.

Tänker absolut inte sluta äta onyttigt men man behöver ju inte äta bara för ätandets skull.

Bättre med mat, så jag tar tag i lunchen NU!

Hej så länge!






- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar