söndag 9 december 2012

Helgen

Jahopp , då var det söndag och den här helgen är över.
Har hunnit med en hel del den här helgen.
Barnkalas, besök av Tobbe Holms, ( Big Brother- killen för somliga och Rekat och Klart -mannen för andra ) , julfest i Borshorva med lite julgott,trevligt sällskap och roliga lekar ( mitt lag vann, bara så att ni vet!!! ) och så vaknar jag upp idag, inte bakis som jag trodde utan tokförkyld, hostig och knappt ingen röst.

Nu ligger jag nerbäddad under filten framför TVn och ser reprisen av Så mycket bättre.
Darin, vilken go kille. Söt som socker är han oxå!

Vi ska snart gå och hämta Emma men sen ska jag bara vila och slappa hela dagen.

Skulle varit ledig till Onsdag men ska hoppa in och jobba extra åt en jobbarkompis imorgon natt. Hon hörde av sig igår och behövde vara akut ledig imorgon. Klart man ställer upp.

Hur var då Emmas kalas igår?
VÄLDIGT bra!
Otroligt härliga mysiga och fina barn.
Vi käkade hamburgare sen var det lek en stund innan vi hade lite julpyssel. Alla fick göra sig en liten gran i papper som dom "pyntade".
Lite lek till innan det blev glass till efterrätt följt av lite lottdragning där alla fick ett nummer och sen fick dom leta reda på sitt nummer /en påse i julgranen.
Lite mys framför tv och tecknat och sen var det slut.
Tiden gick väldigt snabbt och trots 9 barn och föräldrar här så var det knappt stökigt här hemma??!!

Helgen i bilder















































Jag glömde, ja faktiskt så glömde jag bort att ta kort igår på julfesten. Otroligt men sant!


Ha en härlig söndag!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar