fredag 28 december 2012

Soffhäng

Underbart med fredagsmys! Så trött så att jag knappt orkar hålla ögonen öppna. Ligger sådär skönt avslappnad i soffan och är hela tiden nära att somna.
Kollar på Tack för musiken på SVT1. Gillar Darin. Skön kille och han sjunger förbannat bra.
Har kollat På spåret oxå och helt otroligt, men sant, jag kunde flera frågor idag. Vuxenpoäng till mig :)

Imorgon ska jag ställa klockan och dra till gymmet.
Sen ska vi in och träffa Fam Hultén på stan för en fika.
Tror resten av lördagen blir soft. Jag känner bara för att vara hemma och hänga.
Är inne i en "jag trivs inte med mig själv"-period.
Ful, fulare, fulast, typ!
Men det ska bli ändring på det nu.
Vill man vara fin får man lida pin.
Jag verkligen hatar det ordspråket men det finns en poäng i det.
Att lida kanske inte är rätt ord men man måste kämpa lite.

Jag stör mig inte bara på mig själv för tillfället. Stör mig även på andra in min närhet. Önskar att jag inte vore så jävla rädd för att säga ifrån när jag tycker något är fel.
Jag stör mig på att bara duga ibland.
Men jag stör mig ännu mer på att jag hela tiden går på det...att jag låter mig utnyttjas.

Nää fy, jag måste lära mig att mer ta vara på dom människorna som uppskattar mig och sluta lägga energi på dom som inte förtjänar det!
Det borde nästan bli ett nyårslöfte!

Nu ska jag gäspa mig själv till sömns!

Trevlig helg!






- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar