måndag 10 december 2012

Snökanon

Är på jobbet och tar mig just nu en värmande kopp kaffe. Är frusen ikväll. Känner mig faktiskt lite halvrisig, täppt och hostig.
Det är svårt det där att avgöra när man ska vara hemma. Man vill ju inte smitta andra och det är inte kul att få lönen när man har varit sjuk. Och så länge man inte har feber eller behöver ligga mer än man orkar vara uppe ja då är det väl ok om man jobbar?!

Är iallafall glad att jag inte jobbar utomhus eller måste vara ute på vägarna inatt eftersom snökanonen är på väg.

Usch, just nu gillar jag inte alls snö. Jo, jag gillar snö i måttliga mängder. Det här är på tok för mycket!!!

Imorgon tänker jag inte gå utanför dörren. Jag ska sova och slappa hela kvällen...bara för att jag kan och för att jag är värd det :)





- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar