fredag 14 december 2012

Familjen Hängig

Det är vi det. Trötta, snoriga , orkeslösa...ge mig energi!!!

Emma är snorig och säger att hon har ont i huvudet. Men det är ju inte så konstigt. Hon snyter ju ut litervis med tjockt "klet".
Hon har hostat en del inatt så alla har sovit dåligt, varav tröttheten.

Men sen tror jag oxå att jobbnätterna sliter en hel del på mig. Har absolut inget stressigt eller tungt jobb men att ha vaken natt, 13-timmars pass, och sen bara kunna sova 1-3 timmar dagen efter det sliter.
Igår sov jag max 1,5 timme.

Men men...än så länge överlever jag iallafall. Som tur är :)


Sjukismys för Emma och mig idag.
Det innebär film och soffhäng. Och eftersom det är fredag så får vi väl ha lite gott att äta oxå :)

Trevligt fredagsmys mina vänner. Ät inte för mycket tacos ;)



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar