måndag 17 december 2012

Strömavbrott

Vaknar och klockan blinkar på klockradion. Tydligen så sov vi under ett strömavbrott som var i HELA Kalmar.

Tur att det inte var nu. Skulle aldrig ha vaknat utan mitt kaffe.
Ni anar inte ( jo mina medberoende vet ) hur man mår utan kaffe på morgonen.
Min kropp och knopp skriker verkligen efter kaffe. Jag får huvudvärk, blir trött,sur och tvär.

Då tänker kanske ni att det låter som "vanliga" Malin eftersom jag ofta har dom där symptom men då ska ni veta att utan kaffe blir det 10 ggr VÄRRE!
Och det är inte bara om jag missar kaffe på morgonen , nää så blir jag även under resten av dygnet om det går för många timmar mellan kopparna.

Jag vet, för mycket kaffe är inte bra för magen men min mage är redan kaputt så kaffet skadar varken mer eller mindre. Jag intalar mig det iallafall.
Och jag dricker ju faktiskt med 60 % mjölk i så det måste väl vara lite skonsammare för magen?

Nähe, varför sitta här och göra ingenting. Dax för att chocka kroppen. Mot gymmet!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar