tisdag 11 december 2012

Vaken men inte pigg!

Skottade på jobbet, skottade när jag kom hem, åt frukost, kröp ner, har sovit , nu är jag vaken men ändå inte, om man sä.
Kunde inte sova mer, magen kurrade och huvududet började skriva på en krönika.
Lika bra att gå upp. Trött!

Med lunch i magen och nu kaffe i koppen sitter jag med papper och penna och skriver lite på en krönika.
Så här kan det se ut när jag knåpar lite på texten




Rörigt värre.
Får väl se om det blir någon krönika av det här "klottret".

Tittar ut och i mitt huvud hör jag sången:
-Jag ser det snöar, jag ser det snöar...
Stannar där! VÄGRAR sjunga:
-Det var väl roligt Hurra!

Hurra vad kul med vinter!
Skotta, kallt, halt, kaos på vägarna, olyckor, benbrott, stängda skolor ( roligt för somliga kanske ) försenade/inställda bussar och tåg...

Låter det kul?

"Snart är det sommar, snart är det sommar, det var väl roligt HURRA!"

....bara 6 månader kvar.








- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar