fredag 28 december 2012

Det hände en olycka...

...i pulkabacken idag.
Det gick väldigt fort ner och väl nere så välte pulkan och Emma for runt flera varv. Tur att hon hade hjälm och att det "bara" blev lite skrapsår.



Stackars lilla Emmis. Hon blev så ledsen.

Kusin Meja for som en galning ner för backen om och om igen.
Det går riktigt snabbt i "vår"
pulkabacke.








Josse och Meja har varit hos oss på lite lek, bus och våffelmums idag. Vi skulle avsluta med lite kul i backen men Emma hann bara med ett åk innan hon for av.

Nu ligger vi på soffan och myser framför en film. Idag ser vi på Madicken.



Ikväll blir det fredagsmys men jag lär väl vara helt slut och somna tidigt. Inte mycket till sömn för min del idag. Micke drog direkt när jag kom hem. Han skulle på begravning och sen till jobbet så jag låg med Emma på soffan och slumrade lite. ( alldeles för lite ...)
Jag får som sagt lägga mig tidigt ikväll och ta igen lite sömn inatt istället.
Det märks att jag har slarvat med skönhetssömnen senaste tiden. Mitt face är helt förstört! Usch!


Ha en härlig fredag!


-Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar