onsdag 26 december 2012

Julegott måste bort

Känslan när man står i en provhytt, ser sig själv i spegeln och känner, va faaan hände?
Blek, valkig, gropig...Neeeej, jag vill inte!

Har varit på stan med Nina och Josse. Fikat och shoppat.
Jag köpte två par jeans för 300:- det var mina inköp annars stod dom andra två för shoppingen idag :)

Släppte av syrran på vägen hem och körde då förbi gymmet. Då gjorde sig provhyttskänslan påmind så jag drog hem, bytte om, tillbaka till gymmet och försökte springa av mig "ångesten" = några kg för mycket "julegott".

Jag har tre kg för mycket som jag dras med. Tycker jag iallafall. Jag känner mig obekväm med mig själv. Alla byxor sitter tight och det väller både här och var.
Blääää!

Orkade inte så mycket på gymmet. Men några km på bandet och några gymövningar blev det iallafall.
Bättre det än inget!

Är sjukt trött. Natten var inte rolig. Emma vaknade med hög feber, hosta och ont i kroppen så vi har sovit dålig hela familjen.

Nu lagar jag mat, pasta och köttfärssås ( våga vägra julmat )
sen blir det soffhäng resten av kvällen.

Jag tänker inte göra ett skit mer idag, för jag har helt enkelt inte lust.




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar