söndag 16 december 2012

Saknar

Sovmorgon deluxe. Gick upp klockan 10.45. Men inte är jag piggare för det. Vad är det med mig och min trötthet???


Snart barnkalas i Borshorva för att fira Theo som fyller 4 år. Det är Emmas kille. Ja hon säger iallafall att hon ska gifta sig med honom.

-Mamma, jag älskar Elin. Man kan faktiskt älska en tjej. Men jag älskar Theo oxå. Och jag ska gifta
mig med honom!
Sötnosar ❤




Idag känner jag mig lite lipig.
Jag har inte tänkt så mycket på att Lina är i USA. Klart att jag saknar henne men jag har mest varit glad för hennes skull och tyckt att det har varit spännande att varje dag följa hennes äventyr.

Men idag såg jag en bild på Lina.
En helt underbar bild. Jag började tokgråta. Satt vid köksbordet och tårarna bara sprutade.
Fina Lina, jag saknar dig så himla mycket ❤❤❤




- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: