måndag 10 december 2012

Grattis på namnsdagen Malin

-Åh tack!

Min man är snäll. Han gav sig precis ut och skottade fram bilen för att åka och köpa julskinka (över disk på bästa Ica butiken här i Lindsdal )så vi kan äta en god skinksmörgås till frukost.
Det är ju min namnsdag trots allt. Det måste ju firas! :)

Vaknar upp totalt igentäppt och rosslig i bröstet.
Har en skällande, typ krupp, hosta. Har inte fått många timmars sömn inatt pga av hostan.
Emma var oxå väldigt snorig men vi hade bytt så att hon fick gå idag istället för imorgon eftersom det är Nobelfest på förskolan.
Hon ville så gärna gå. Finkläderna på, långbord, "kungen"skulle komma och så skulle alla barn få ett diplom.

Ååå fy f**n vad det snöar. Det slutar ju aldrig. Hur ska jag ta mig fram till jobbet ikväll? Och hur ska jag ta mig därifrån imorgon bitti?
Lär ju vara insnöad. Det skulle tydligen snöa hela natten.
Kul!

Om jag ångrar att jag tog den här extra natten? Hahaha ja lite. Kunde varit skönt att sitta hemma och slippa tänka på att ge sig ut, speciellt eftersom jag inte är riktigt pigg heller MEN det känns ändå bra att kunna ställa upp när det krisar för någon. En annan gång är det jag som behöver hjälp!

Nu kommer min man, skinksmörgås ska avnjutas.
Mmmmm....

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar