söndag 2 december 2012

Home sweet home

Kom hem precis lagom till Solsidan.
Det var jobbigt att köra sista biten. Det var mer eller mindre snöstorm så nu känner jag mig ett slut i huvudet efter att ha haft full fokus på vägen ett par timmar.

Men vi kom hem välbehållna och nu har vi första adventsmys!







Känner mig så glad och lycklig.
Fick ett fint sms av Lotta på vägen hem som gjorde mig glad.
Jag har så fina vänner!

Och så har Helena fixat en liten tjejträff på torsdag.
Då är vi några stycken som ska ses på stan för att ha lite trevligt en stund. Tror att det blir shopping och fika på schemat :)
Bra initiativ Helena. Vardagslyx är inte helt fel!

Och på lördag ska vi på den årliga julfesten hos våra vänner i Borshorva.

Jag är lyckligt lottad helt enkelt!




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar