torsdag 29 september 2011

Trött...

...är bara förnamnet. Skulle nästan kunna gå och lägga mig typ NU. Men nää, jag ska slappa i soffan och se på tv en stund.
Fortfarande lite sur än över chokladen. Men äh, nu ska jag ta en macka med mitt favoritbröd, Rocknebylimpa, och så kaviar på det. Funkar det oxå! :)

Jäklar vad jag har ont i skinkorna idag. Det känns att jag skakade rumpa igår.
Imorgon ska jag iväg och träna på morgonen och även få en genomgång i gymmet.
Jag sa ju att jag var på gång nu... :)
Ska även in till stan och luncha/fika med Pillan. Emma o pappa MU tar en tur på Skälby för att sen möta upp i sta´n. Fredagsmys!

Innan kaffet och mackan med kaviar så ska jag läsa en bok för min dotter. Gissar på att hon väljer Djungelboken, som alla andra kvällar. Kan den utantill nu. Gäääsp...
Vi lekte den där leken innan när man ställer fram lite olika saker och så tog jag bort en och så fick hon säga vad som saknades. Hon var riktigt duktig på det och det var alldeles för lätt med bara fyra-fem grejer.
Enkel men uppskattad lek.

Kram på er!

Emmy, jag håller tummarna för dig....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar