tisdag 13 september 2011

-Å maj gad!

Precis så sa min dotter nyss när vi satt i hennes rum och lekte. Vi byggde torn av klossar, när hon såg mitt torn sa hon:
-Å maj gad ( Oh my god )
Vad får hon allt ifrån detta lilla barn? :)

Idag har jag käkat lunch med min man på stan. När han drog hem för att hämta Emma så stannade jag kvar och fikade med syrran.
Micke o Emma drog ut till golfbanan och fikade där. PappaEmmaMys.
Jag blir så varm inombords när Emma o Micke hittar på saker själva. Jag blir så glad när han tar egna initiativ och gör spontana och mysiga saker med Emma. Kärlek!

Jag är stolt över mig själv. Tänkte köpa ett par stövlar idag. Var så sugen. Var på väg att köpa dem men ändrade mig och struntade i det.
Jag behöver inte nya stövlar och har inte råd heller egentligen så jag ger mig en klapp på axeln. Bra gjort Mallan!
Det kan väl inte vara så att jag håller på att bli vuxen och förståndig?

Nu kaffe, soffan och tv en stund innan det blir pluggelipluggeliplugg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar