söndag 25 september 2011

Hjälp!

Utgång två dagar i rad. Jag är medvetslös! Too old for two days party.
Nu blir det vila fram till vi ska till Sthlm och ladies night.
Har iaf varit en väldigt bra helg. Mycket skratt, trevliga och roliga människor, galna och spontana upptåg. Men nu är det tillbaka till verkligheten igen.
Nu ska jag bara vara mamma, fru, hushållerska och studerande en tid framöver :)

I morgon är en ny dag och en ny vecka och då sätter jag oxå igång med träningen på allvar. Oh yes!

Får besök imorgon av en som jag håller varmt om hjärtat. Var såååå längesedan vi sågs och jag har verkligen saknat henne.
Men, jag har lite smått panik. Vårt hem är förtillfället inte i toppform och så här kan jag absolut inte "visa upp" det imorgon!?! Vilket innebär att jag trots att min kropp och knopp befinner sig i dvala så måste jag städa.
Hjälp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar