söndag 4 september 2011

Gissa om jag är nyfiken nu

Detta brevet fick vi av våra vänner Christian och Nina idag. Vi var värdpar/toastmastrar på deras fantastiska bröllop.

Till Micke och Malin

Under mer än ett halvår slet ni som om ni vore våra slavar
Med uppgifter hit o dit och hur orden man stavar

Resultatet blev toppen och underbart - det är något vi ser
Malin sa visst att vi körde skiter ur er

Tro aldrig att vi inte uppskattar er och er möda
Utan er hade det kanske blivit en varmkorv i Böda

Nu har ni vilat i några veckor
Dags att planera igen våra snäckor

Men nu kan ni lugnt sitta ner och njuta
Det är vårt tur att bjuda tillbaka och skjuta
iväg till det ställe som är er första ruta

Micke blev lurad med Öland och spa
men det tyckte inte vi var nå´t bra

Transport kommer komma, ni vet inte när
men Emma är hos mormor, vi lovar och svär

Det kommer en bil, men vart vi ska åka
Ja, säg det, vi vill er med detaljer inte uttråka

Ni behöver en liten väska som ni ska packa
Med kläder för promenad och fest, vi fixar en macka

Hoppas nu nyfikenheten är på topp
Så ska det vara - detta blir ingen flopp

Vi har inga ord att tacka för allt ni har gjort
Hoppas ni vet - vi tycker det är stort

Att ha vänner som er är det bästa som finns
Vi älskar er som prinsessa och prins

Tack!


Ååå vad rörd jag blev. Jag får tårar i ögonen varje gång jag läser det.Det är så härligt att få känna sig uppskattad och omtyckt.
Och så är jag sjukt nyfiken så klart. :) Detta kommer bli en olidlig väntan. Vad ska hända? Men den som väntar på något gott...
Tack älskade vänner <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar