fredag 23 september 2011

Fredagsmys

Underbart när man vaknar och känner: Det här kommer bli en bra dag.
Förutom huvudvärken som ihärdigt håller sig kvar så har det hitills varit en perfekt dag. Alla pigga och glada.
Vi hade en mysig långfrukost och sen gjorde vi den årliga lövmålningen. Det gjorde jag även med Patric när han var liten och det är faktiskt fortfarande lika kul.
Vi har varit på lekplatsen och jag fick mig en härlig fylla. Blev så sjukt yr. Snurrar fortfarande. Läskigt!
Härligt när vi har mamma-pappa-barn tid. Det märks att Emma uppskattar det oxå. Tror dock att jag och Micke hade roligare än Emma på lekplatsen :)

Nu har vi softat på soffan en stund och jag ska nu hoppa in i en dusch för att sen göra mig redo att dra in till stan.
Emmis och pappis ska iväg på egna äventyr.

Ha en bra fredag!

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar