tisdag 6 september 2011

Supersavertravel

Bästa sidan när man letar billiga resor. Jag tittade lite på en resa till Thailand nu i November och tänkte att det kan ju inte finnas några resor kvar nu som är prisvärda.
Men oj vad fel jag hade. Finns till Bangkok med Finnair för under 5000 kr och till Phuket med Thaiair för straxt över 5000.
Jag vill, jag vill, jag vill....

Idag fick Emma gå till dagis efter att ha varit hemma mer än en vecka.
-Åh, det ska bli så kul att träffa mina kompisar igen, sa hon.
Lilla sötnöten. Känns så skönt att hon trivs så bra nu.

Jag ska ta tag i att plugga lite.
Jag ska välja ett tema och sen har jag fem uppgifter som ska göras för inlämning, samt lite andra frågor som ska svaras på.
Kan känna en liten uns av paniiiik, kommer jag klara detta?!
KLART JAG KOMMER!!!

Men vad ska jag välja för tema?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar