tisdag 6 september 2011

Breaking News

Spelar ingen roll om programmet eg inte är super bra för det blir bra med Filip och Fredrik. Vilka sjuka men helt underbara människor. Dom har precis min sjuka humor. :)
Fast jag garvar ju åt det mesta. Ja, faktiskt! Jag vet att jag ofta framstår som gnällig på bloggen MEN, jag är mest glad och skrattar väldigt ofta. Gråter ganska ofta också i och för sig ...men det är mest glädjetårar ;)

Idag har jag gråtit ett antal ggr av olika aledningar. Grät till filmen, Life as we know it, som vi såg idag. Grät även för att jag hade sjukt ont i magen. Fick tårar i ögonen när vi såg på Idol, fick också tårar i ögonen när Emma kramade mig och sa: Mamma, du är min bästis.
Jag tror faktiskt att jag gråter en skvätt varje dag. :)

Nähe...lite kvällsfika kanske? Mitt nya liv får börja en annan vecka. Blir lite körigt att vara nyttig denna veckan. Det är lunch och fika inbokat imorgon, afterwork på torsdag och så kalas i helgen. Så...ja, denna veckan blir tuff. Men nästa, nästa vecka...då jäklar! ;)

Puss

Måste alla vara så j**la duktiga och hela tiden skriva hur mkt dom tränar på fb. Sluta med det. Bums! Ni ger mig ångest och dåligt samvete hihihi.
Men ok da...bra kämpat av er DUKTIGA människor. Pffffft....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar