onsdag 21 september 2011

Hemmet nästa

Kanske är dax att börja se sig om efter en plats på nå´t äldreboende?! Det går snabbt dit känns det som. Känner mig sliten, gammal och grå.
Är sjukt trött och nu är det andra dagen i rad jag vaknar med en sprängande huvudvärk. Ont i hela kroppen t o m under fötterna. (?!?) Går ju som om jag hade gjort nr 2 i brallan.
Tror det är dax för lite härlig höstdepp. Den kommer smygandes varje år hur mycket jag än försöker motarbeta den.

I morgon ska jag till Malkars för lite genomgång. Ska få nå´t bra program så att jag kan träna upp min arm/hand igen och så hoppas och tror jag att jag kommer få mer energi och känna mig piggare igen av lite motion.

Nähe, en stor mugg kaffe, sluta tycka synd om mig själv och ta tag i att plugga lite.

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar