torsdag 22 september 2011

Ingen återvändo

Nu är det fixat. Nu har jag skaffat gymkort på Malkars. Nu finns det ingen återvändo. Nu ska jag bli vältränad, snygg och pigg igen. Wihoooo! :)
Jag ska verkligen ta mig i kragen och gå dit oxå. Denna gången ska kortet inte bara ligga där och damma och hånskratta åt mig varje gång jag ser det.
Första passet bokat i nästa vecka. Och så ska jag få en genomgång med maskiner och ett litet träningsschema så jag får upp styrka i hand och arm igen. Får börja lite försiktigt. Ska till ortopeden i nästa vecka så får vi se vad läkaren säger oxå.

I dag har mams o syrran varit här på en fika. Syrran tiggde till sig lite käk oxå :) Men det var mysigt att ha henne här. Man ses ju inte lika ofta nu när dom har blivit stadsråttor.
Men imorgon ska jag in till sta´n för syrran och jag ut och äta. Jag ska även till Make up Store och bli sminkad. Fick det i present av Pillan o Johan.
Ska bli kul och se om dom kan snygga till mig lite :)

Emmis och jag har bara slappat hela eftermiddagen. Vi skulle ha städat hennes rum men vi har myst framför tvn istället. Nu har hon badat och krypit ner i sängen och jag ska fixa mig lite kaffe och en fruktsallad. Nyttiga Mallan :)

Äh fan, jag har inget kul att skriva om.
Huvudvärken sitter fortfarande i och jag känner mig på allmänt trist humör.
Men, imorgon är en annan dag och då ska humöret vara på topp!

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar