tisdag 13 september 2011

Det är tanken som räknas

Eftersom jag nu har valt att leva ett nytt hälsosammare liv tänkte jag igår kväll att jag skulle leta fram hantlarna och träna bort gäddhänget lite. Man blir ju rädd när man lyfter armarna och får en smäll i ansiktet av sin överarm (lös hud). Då har det gått för långt. Gäddhänget ska bort!
Jag hittade hantlarna men orkade knappt lyfta dem!!!
Satan vad tunga dom var.
Lyfte iaf några ggr men inser ganska snabbt är jag är otränad. Kan heller inte lyfta hanteln med min högra hand utan att det gör ont.
Så hantlarna åker nog ner i källaren igen. Ja , ja, jag försökte ju iaf. Det är väl tanken som räknas? För jag tänkte nämligen nyss att jag var sugen på att ut och springa några km men jag har lite att göra så jag får ta det sen. *host, host*

Nähe, nu ska jag göra lite nytta. Plugg, plugg!

Jag tänkte faktiskt att jag skulle putsa fönster oxå, börja rensa i källaren, fixa lite ute i trädgården...tänkte...Tur att det är tanken som räknas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar