fredag 16 september 2011

Packad, klar...

...och redo för imorgon. Tror jag iaf. Vet ju inte än vart vi ska men jag vet att det kommer bli bra. Man har ju aldrig tråkigt med fam. Hultén så det kan ju inte misslyckas. :)
Jag älskar överraskningar, blir alldeles pirrig som ett barn på julafton :)

Idag har varit en intensiv men bra dag.

-Till stan med Sara o lille Theo. Vi lunchade och gick en runda på stan.
-Upp till mams o paps på en kaffe
-Ner på stan en runda med syrran
-Upp till mams o paps igen på middag och lite fredagsmys
Där stannade Emma kvar när jag åkte hem och ska vara där till söndag.
Nina och Christian hade även fixat barnvakt åt oss, så det var dom som hade frågat mamma o pappa om Emma kunde vara där. Lyx!

Nu blir det snart sängen för kl 6.30 (?!?!) blir vi hämtade imorgon.
Uppe innan tuppen med andra ord :)

Ha en trevlig helg, det tänker jag ha.


Wiiihoooooo!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar