tisdag 6 september 2011

Magiskt gott

Slängde ihop en tacopaj idag och det var magiskt gott. Jag ville bara skryta lite :)

Har varit en riktigt soft skön dag. Emma på dagis, pluggade lite, gick en runda, sen slängde mannen och jag oss i soffan, åt sparrissoppa och kollade på en film innan Emma skulle hämtas. Lite vardagsmys!

Min mage har börjat krångla igen. Ber och hoppas innerligt att det INTE är dax för ett skov. Peppar, peppar...har klarat mig länge nu. Har inte tid med magtrassel!

Känner mig trött och efter att vi hade hämtat Emma på dagis så sov jag i två timmar. TVÅ TIMMAR! Malle sover aldrig mitt på dagen.??!! Ja, ja, uppenbarligen så behövde jag det.

Lite piggare nu, så med en kopp kaffe som sällskap "dyker" jag ner i studierna en stund igen och resten av kvällen tänker jag spendera i soffan framför tvn.

Imorgon blir det stan för att inhandla presenter. Luncha med Ingela och så har jag beställt äppelpaj hos mamma. Jag tyckte inte det var mer än rätt, hon tog ju äpplena i min trädgård!!! :)

Trevlig kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar