onsdag 14 september 2011

Mysig morgon

Pappa MU är på nå´n golftävling och jag och Emma har haft en mysig morgon. Tittat på lilla djungelboken, spelat memory och bara softat.Snart lunch och vi går fortfarande i pyjamas. Har man mys så har man.
Hon kom nyss ut till mig när jag stod i köket och grejade och sa:
-Nähe mina vänner, om vi skulle ta en fika.
Hahaha , hon är så knäpp. Och lika fikatokig som sin mamma :)
Har lovat henne att vi ska göra chokladbollar sen så jag tror det är det hon väntar på. Älskar att ha ledig dagar hemma med Emma och det märks att hon uppskattar det oxå.

Nu är det dax att hoppa i kläder, äta lunch och sen ut i blåsten en runda.

Nu har jag varit nyttig och levt ett hälsosamt liv i två dagar. Skulle inte kunna ha det så här jämt.
Det är verkligen skittråkigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar