måndag 19 september 2011

RÖSTA!

Emmy, en "gammal" vän som har bloggen Remsans bistro är nu med i en tävling.
Rösta på henne. Hon är grym. Eller egentligen så vet jag ju inte det för jag har ALDRIG blivit bjuden på middag av henne. Men man hoppas ju att det kan komma en inbjudan nå´n gång :) Jag har iaf testat några av hennes recept och allt har varit gott.
Du kan rösta på henne här.

One night in Köpenhamn satte sina spår rejält och jag är fortfarande sjukt trött. Men shit vad kul det var. Det var längesedan jag skrattade så mkt. Härligt!

Ska plugga lite nu, sen hämta Emma på dagis för att fortsätta över till Öland och äta middag hos svärmor. Lyx!
Och vi fortsätter med lyxlivet även ikväll. Vi ska ha en myskväll med räkor och massa gott.
Enkelt vardagslyx är ibland det bästa!

2 kommentarer:

  1. Tack tack för uppbackningen! Jag måste ju nu helt enkelt bjuda dig på middag. Nu när alla dina vänner vet hur snäll du är som hejar på mig, en tjej som ALDRIG bjuder på middag. ;-) Kram.

    SvaraRadera
  2. Hahaha. Jag hoppas du vinner och jaaa, OM du vinner då måste du verkligen bjuda på middag :)

    Kram

    SvaraRadera