torsdag 1 september 2011

Kön är stängd!

WTF?! Ringde Lindsdals vårdcentral bara nå´n minut efter att dom hade öppnat och får svaret att kön är stängd. Jo men tjena!
Jag blir så trött.
Emma har haft en riktigt tuff natt, feber och hostattacker deluxe. Tror vi max har sovit 3 tim.
Hon är även geggig i ögonen och jag fattar inte hur mkt snor som kan få plats i hennes lilla mini näsa?!
Tänkte att det var bäst att ringa VC eftersom hon har feber sedan i söndags men nää, kön är full!!! ( Full, stängd eller vad dom nu sa. Var iaf omöjligt att komma fram )

Försöker ringa om en stund igen ( har försökt några ggr men får samma svar ) och kommer jag inte fram så går jag helt enkelt dit och KRÄVER en tid!
En trött och irriterad mamma leker man inte med.

...och min man är sjuk som ni vet...ÅÅååååå vad sjuk han är. Döende skulle jag vilja säga.
Vad är det med män och förkylningar?


Kaffe nu innan det rinner över för Malla...tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar